Zamiast klawisza Alt możesz użyć H
1. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej sprzedaży towarów i usług świadczonych przez Spółkę oraz prowadzonych rozliczeń.
2. Reklamacje można zgłaszać:
a) osobiście – w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Curie Skłodowskiej 10 w Grudziądzu - szczegóły;
b) pisemnie – na adres siedziby - Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz;
c) telefonicznie – pod numerami telefonów do Biura Obsługi Klienta 56 45 04 938, 56 45 04 886, 56 45 04 905, 56 45 04 929;
d) faxem – pod numer 56 45 04 934;
e) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres dok@mwio.pl;
f) za pomocą interaktywnego formularza:
3. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację, w miarę możliwości Kod Nabywcy dostępny na fakturze;
b) przedmiot reklamacji;
c) uzasadnienie;
d) informacje umożliwiające kontakt ze zgłaszającym reklamację.
4. Spółka udziela informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji zwyczajowo w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Powiadomienie przygotowane zostanie w formie pisemnej, chyba że zgłaszający reklamację wskaże inny sposób kontaktu. W zależności od przedmiotu reklamacji wskazany wyżej termin może być inny, o ile szczegółowe przepisy prawa dotyczące przedmiotu reklamacji stanowią inaczej. W przypadku, gdy z uwagi na złożoność sprawy, zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i termin rozpatrzenia nie może zostać dotrzymany, Spółka poinformuje Klienta o:
a) przyczynie opóźnienia;
b) wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone;
c) wskaże przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl